انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 18) بیشتر به چه نوع جلسه ای می روم و بهره¬مند میشوم؟ (جلسه های مشارکت – کتابخوانی – ق
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
18) بیشتر به چه نوع جلسه ای می روم و بهره¬مند میشوم؟ (جلسه های مشارکت – کتابخوانی – قدمهای SA – صحبتهای تلفنی – کارگاهی)
ما به تمام این جلسه ها احتیاج داریم. اما شاید بتوانیم بنا به شرایط و وضعیت زندگی و شغلی خود، جلسه ها را اولویت بندی کنیم. جلسه های مشارکت و موضوعی که بصورت عمومی برگزار میشود همیشه در اولویت قرار دارد. هیچ جلسه ای هرچقدر هم که پربار باشد، مانند جلسه های معمولی خودمان که تازه واردها در آن جریان دارند سودمند نیست. شاید چنین بنظر نیاید اما در جلسه های مشارکت تجربه های بسیار ارزشمندی از عجز و همچنین بهبودی رد و بدل میشود. راههای نرفته ای توسط اعضا تجربه شده و با احساس قلبی آنها بیان میشود که شاید ما بخاطر عدم سلامت عقل روزی ناخواسته در شرایطی قرار بگیریم که بخواهیم آنها را تکرار کنیم. ضمنا جلسات مشارکت کاملا بر مبنی احساس راستین و صادقانه افراد برگزار میشود.
جلسه های کتابخوانی دانش معنوی و بهبودی مرا برای رد کردن ضربتهای شهوت بالا میبرد. در جلسه های کتابخوانی اعضا کتاب را با تجربیات و احساس خود آمیخته میکنند و مطالب را برای ما میشکافند. اعضای قدیمی بارها بیشتر از من با این مطالب سر و کار داشتند و مطمئنا میتوانند میانبرهای زیادی را در درک و فهم کتابها به من ببخشند و با من تقسیم کنند.
جلسه های قدم کاربردی ترین ابزارها و مسیر را برای هوشیاری و بهبودی به من انتقال میدهد. جلسه های قدم برای من برنامه ریزی میکند که در طول هفته چه عملکرد مثبتی داشته باشم و همچنین کارکرد قدمها مرا از نقصهایم جدا میکند و نمی¬گذارد که متوقف شوم.
جلسه های تلفنی که معمولا دو نفره میباشد در دسترس ترین جلسه ها هست. هر وقت ذره ای احساس میکنیم که بوی خطر می¬آید کافیست شماره تلفن یک دوست را بگیریم و آنوقت پاکی ما تضمین میشود.
جلسه های کارگاهی بر روی مشکل اصلی گروه و افراد تمرکز میکند. ما وقتی جلسه های کارگاهی میگیریم که احساس کنیم عده ای از افراد و گروه نیاز به رشد دارند و آگاهی هایی برای پیشبرد گروه در مسیر اهداف فردی و گروهی و عملکرد بجا از هر کدام از ما، احتیاج میباشد.