انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 12-تسلیم من چگونه عمیق تر شده است؟
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
12-تسلیم من چگونه عمیق تر شده است؟

در قدمهفتم ما تسلیم خود را عمیق تر می کنیم کاری که درقدم یک با تشخیص اعتیاد شروع کردیم .با تشخیص کمبودهای که اعتیاد ما به همراه دارد.کامل تر می شویم ما همچنین تسلیم قدم دوم را عمیق تر می کنیم ما به این باور میرسیم که یک نیروی برتر بیشتر از اینکه کمک کند تا پاک بمانیم می تواند خیلی کارهای دیگری برایمان انجام دهد هر چقدر زمان بگذرد اعتماد به یک نیروی برتر در فراینده بهبودی بیشتر بیشتر میشود
من کاملا درک میکنم که هیچ چیزی نیستم و هرچه امروز هستم از لطف و عنایت اوست و هرچه هم که بشوم باز از اوست من خودم را به میسپارم زیرا بدون او مرا ترس فرا میگیرد و نواقص اخلاقی ام رشد کرده و رفتارهای معتادگونه میکنم و درست نمیدانم در کجای کار هستم اما با او احساس ایمان میکنم من شدیدا به او نیازمند و وابسته ام و ناتوانی من آشکار است من خود را به او میسپارم و عاجزانه از او درخواست میکنم لحظه ای مرا به حال خود وانگذارد زیرا او تواناست و داناست و من تسلیم اویم و تسلیم لازمه.

باشناخت پیدا کردن از حسن ها و نواقص شخصیتی خودم و پذیرفتن نواقص واینکه به تنهایین نمی توان بر طرف کرد آنها را و عاجزم بیشتر از قبل به ارزش اصل روحانی تسلیم پی بردم . و نمی توانم را با تمام وجود پذیرفتم و تسلیم او شدم که می تواند .
تسلیم بستگی به درک وآگاهی دارد هر چقدر درک و روشن بینی بیشتر باشد تسلیم عمیق تر می شود . پذیرفتن مسیوولیت و وظایف وتغییر به تسلیم عمل کردن کمک می کند . باید واقع بین باشم و خواست خداوند رابپذیرم و تسلیم خواست او باشم .
انجام کارهای خوب و دوری از کارهای بد باعث تسلیم بیشتر می شود .
تسلیم به این معنا نیست که کاری انجام ندهم سهم خودم را انجام می دهم و متواضعانه دعا می کنم
با پذیرفتن اینکه من بیماری اعتیاد دارم و نواقصی دارم که روی من کار میکنند و من باید در مقا بلشون تسلیم باشم و برای رفع آنها قدم بر دارم و از يک نيروي ما فوق برای این کار کمک بگیرم و تسلیم خواست و اراده نیروی برتر هم باشم.

 
12__تسلیم من،باپذیرفتن بیماری اعتیادم وبااقرار صادقانه کردن به آن وپذیرفتن نواقص وکمبودهایم بادعوت ازخداوندکه درزندگیم حضورداشته باشد،باکمک خواستن ازخداوندواعتمادوایمان به نیروی برترم بااقدام وعمل داشتن ودرمسیربهبودی روبه جلو حرکت کردن، بااین باورکه من مشورت کرده واقدام وعمل خودم راانجام میدهم اما میپذیرم که نتیجه هرچه که خواست اوست همان خواهدشد وحتما به صلاح من خواهدبود. ازسرراه خداوندکناربروم، دست از خودمحوری بردارم رابطه ام راتقویت کرده وروزانه باخداوند تجدیدبیعت کنم بااجراکردن اصول روحانی خصوصا تسلیم وفروتنی باپذیرفتن اینکه عاجزوناتوانم باپذیرش عجزم دربرابرکمبودهایم باتلاش برای ادامه روندبهبودی وتقویت روندایمان آوریم با نچسبیدن به نواقص وکمبودهایم واین باورکه خداونددرزندگیم بهترازمن برایم کارخواهدکرد بادعاومراقبه وشکرگزاری وخدمت صادقانه باتمایل وصداقت و روشن بینی وباصبری که ازکارکردن این قدمهاپیداکرده ام تسلیم من عمیقتر شده است.
برای تسلیم بیشتروعمیقترنیازاست تادست ازاراده شخصی برداشته وتوجیه وبهانه هاراشناسایی کنیم وآنهارا از سر راهمان برداریم واززیرچترعجزمان خارج نشویم.باتسلیم عمیقتربه تعهدمان نسبت به فرآیندمداوم تغییرمیرسیم ومیپذیریم که فقط خداونداست که میتواند کمبودهای اخلاقی مارابرطرف کند. ?