2014-04-14، 02:31
3-ارتباط عضو با خدمتگزار و با لعكس
رعايت احترام متقابل با رفتار كلامي و غير كلامي- حمايت خدمتگزار( تشويق كردن- دادن ايده- تجربه- پيشنهاد و مشورت به خدمتگزار )- پذيرش خدمتگزار و اجازه اشتباه دادن- واگذاري مسئوليت و اختيار و پاسخ خواستن از خدمتگزار- سعي در درك حجم مسئوليت محوله به خدمتگزار(خدمت محوله)- ارتباط دو طرفه و منظم همراه با اعتماد و اطمينان- در ميان گذاشتن مشكلات گروه با خدمتگزار بصورت دوستانه و همراه با فروتني- خدمتگزار در رابطه با عضو متواضع، فروتن، خوشرو و پاسخگو باشد- خدمتگزار در ارتباط با عضو از بالا به پائين نگاه نكند- خدمتگزار پيشنهادات و راهنمائيهاي اعضا را با گوش شنوا بپذيرد- خدمتگزار اعضا را طبقه بندي نكند و در رابطه با اعضا مصالحه گر نباشد.
رعايت احترام متقابل با رفتار كلامي و غير كلامي- حمايت خدمتگزار( تشويق كردن- دادن ايده- تجربه- پيشنهاد و مشورت به خدمتگزار )- پذيرش خدمتگزار و اجازه اشتباه دادن- واگذاري مسئوليت و اختيار و پاسخ خواستن از خدمتگزار- سعي در درك حجم مسئوليت محوله به خدمتگزار(خدمت محوله)- ارتباط دو طرفه و منظم همراه با اعتماد و اطمينان- در ميان گذاشتن مشكلات گروه با خدمتگزار بصورت دوستانه و همراه با فروتني- خدمتگزار در رابطه با عضو متواضع، فروتن، خوشرو و پاسخگو باشد- خدمتگزار در ارتباط با عضو از بالا به پائين نگاه نكند- خدمتگزار پيشنهادات و راهنمائيهاي اعضا را با گوش شنوا بپذيرد- خدمتگزار اعضا را طبقه بندي نكند و در رابطه با اعضا مصالحه گر نباشد.
مشگل اینه که به بعضیا بیشتر از حدشون بها دادم