2019-05-29، 03:29
پنج معیار اصلی که هر طراحی سایتی باید داشته باشد هر طراحی سایتی باید یک سری از معیار ها و ویژگی های ایده آل را داشته باشد تا بتواند در نهایت از نظر عملکرد و ارائه ی خدمات به مخاطبین در سطح ایده آل و مطلوبی قرار بگیرد. در ادامه به معرفی پنج معیار مهم و اصلی می پردازیم که لازم است در طراحی سایت ها و مدیریت طراحی سایت تان به آنها توجه داشته باشید.
منابع ورودی ترافیک در طراحی سایتمنابع ورودی در طراحی سایت ها به صورت کلی به سه دسته ی کلی زیر تقسیم می شوند. در واقع ترافیک طراحی سایت ها مجموعه ای از سه دسته ی زیر می باشد.
ارجاع شده : در این روش بازدید کنندگان از طریق سایتی که در آن هستند و لینک هایی که در سایت قرار داده شده اند به طراحی سایت شما وارد می شوند.
جستجو : در این روش مخاطبان و بازدید کنندگان از طراحی سایت شما یک کلمه یا عبارت کلیدی را در موتور جستجو سرچ می کنند و در نهایت از طریق موتور جستجوگر به سایت شما هدایت می شوند و با کلیک به سایت شما وارد می گردند.
مستقیم : عده ای از بازدید کنندگان از طراحی سایت شما ادرس سایت تان را دارند و به صورت مستقیم با وارد کردن ادرس طراحی سایت تان به سایت شما وارد خواهند شد.
کلمه های کلیدی در طراحی سایتموضوع طراحی سایت شما شامل هر موضوعی باشد کلمات کلیدی سایت شما نیز همان ها هستند. در واقع کلمات کلیدی باید در سراسر محتوا و مطالب طراحی سایت شما وجود داشته باشند زیرا از طریق همین کلمات کلیدی مخاطبان به سایت شما هدایت می شوند. بنابراین پس از طراحی سایت تان به درج محتوا و به خصوص کلمات کلیدی توجه ویژه داشته باشید.بازدید کنندگان در طراحی سایتبازدید کنندگان طراحی سایت شما به دو دسته کلی تقسیم می شوند: بازدید کنندگانی که برای بار اول به طراحی سایت شما وارد شده و از امکانات و خدمات آن استفاده می کنند و دسته ی دوم کسانی هستند که بیش از یک بار وارد طراحی سایت شما شده اند و به گونه ای مخاطب دائم و همیشگی شما هستند.
صفحه ی برتر طراحی سایتفهرصت صفحه هایی که کاربران بیشترین مراجعه را به آنها دارند یکی از مهم ترین و جالب توجه ترین تحلیل های طراحی سایت شما خواهد بود. شما می توانید از این فهرصت به علایق و موضوعات پر مخاطب و پر بازدید و محبوب بازدید کنندگان سایت تان پی ببرید.صفحه های خروج در طراحی سایتفهرصت و آمار صفحه هایی که بازدید کنندگان از آنها خارج شده اند نیز می تواند به شما در زمینه ی تحلیل طراحی سایت تان تا حد زیادی کمک نماید و باید به این موضوع نیز توجه کافی داشته باشید. طراحی سایت وردپرس طراحی سایت در تهران طراحی سایت تهران
منابع ورودی ترافیک در طراحی سایتمنابع ورودی در طراحی سایت ها به صورت کلی به سه دسته ی کلی زیر تقسیم می شوند. در واقع ترافیک طراحی سایت ها مجموعه ای از سه دسته ی زیر می باشد.
ارجاع شده : در این روش بازدید کنندگان از طریق سایتی که در آن هستند و لینک هایی که در سایت قرار داده شده اند به طراحی سایت شما وارد می شوند.
جستجو : در این روش مخاطبان و بازدید کنندگان از طراحی سایت شما یک کلمه یا عبارت کلیدی را در موتور جستجو سرچ می کنند و در نهایت از طریق موتور جستجوگر به سایت شما هدایت می شوند و با کلیک به سایت شما وارد می گردند.
مستقیم : عده ای از بازدید کنندگان از طراحی سایت شما ادرس سایت تان را دارند و به صورت مستقیم با وارد کردن ادرس طراحی سایت تان به سایت شما وارد خواهند شد.
کلمه های کلیدی در طراحی سایتموضوع طراحی سایت شما شامل هر موضوعی باشد کلمات کلیدی سایت شما نیز همان ها هستند. در واقع کلمات کلیدی باید در سراسر محتوا و مطالب طراحی سایت شما وجود داشته باشند زیرا از طریق همین کلمات کلیدی مخاطبان به سایت شما هدایت می شوند. بنابراین پس از طراحی سایت تان به درج محتوا و به خصوص کلمات کلیدی توجه ویژه داشته باشید.بازدید کنندگان در طراحی سایتبازدید کنندگان طراحی سایت شما به دو دسته کلی تقسیم می شوند: بازدید کنندگانی که برای بار اول به طراحی سایت شما وارد شده و از امکانات و خدمات آن استفاده می کنند و دسته ی دوم کسانی هستند که بیش از یک بار وارد طراحی سایت شما شده اند و به گونه ای مخاطب دائم و همیشگی شما هستند.
صفحه ی برتر طراحی سایتفهرصت صفحه هایی که کاربران بیشترین مراجعه را به آنها دارند یکی از مهم ترین و جالب توجه ترین تحلیل های طراحی سایت شما خواهد بود. شما می توانید از این فهرصت به علایق و موضوعات پر مخاطب و پر بازدید و محبوب بازدید کنندگان سایت تان پی ببرید.صفحه های خروج در طراحی سایتفهرصت و آمار صفحه هایی که بازدید کنندگان از آنها خارج شده اند نیز می تواند به شما در زمینه ی تحلیل طراحی سایت تان تا حد زیادی کمک نماید و باید به این موضوع نیز توجه کافی داشته باشید. طراحی سایت وردپرس