2020-01-13، 12:30
(2015-07-15، 12:59 )Atlas' نوشته است:چــرا، تو مهمونی اگه موز بخورن بی کلاسیه ولی سیب و پرتغال نه؟!
هر کسب و کاری برای استفاده از روش نوین تبلیغاتی دیجیتال مارکتینگ به شخصی آگاه و مسلط به بروزترین روش های بازاریابی و تبلیغات تحت عنوان مشاور دیجیتال مارکتینگ و یا مشاور کسب و کار برای پیاده سازی اصولی دیجیتال مارکتینگ و بهره مندی از مزایای این روش نیازمند است. تعداد افراد متخصص و مشاور دیجیتال مارکتینگ که دانش و تجربه لازم را در زمینه بازاریابی اینترنتی داشته باشند در ایران بسیار محدود است. لذا انتخاب فردی آگاه و توانا برای مشاوره توسعه هر کسب و کاری از مهم ترین نکات آغاز روند دیجیتال مارکتینگ است. خلاقیت و تجربه بالا در شناسایی مخاطبان هدف، ساخت کمپینهای دیجیتال جهت تعامل ، اطلاعرسانی و ایجاد انگیزه در مخاطبان از مهم ترین ویژگی های یک مشاور دیجیتال مارکتینگ است. یک مشاور کسب و کار باید درکی قوی از ابزارهای موجود برای بازاریابی و پیاده سازی یک استراتژی قدرتمند داشته باشد. به عبارت دیگر مشاور دیجیتال مارکتینگ باید با در نظر گرفتن بودجه اختصاص داده شده برای هدف کسب و کار موردنظر از آغاز روند کار تا زمانی که کار به نتیجه برسد اداره و هدایت گروه را برعهده گیرد. تیمی که پشتیبانی یک مشاور کسب و کار موفق و با دانش را در برداشته باشد ، موفقیت برای دستیابی به اهدافشان حتمی است.