انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: منظور از این که می‌گوییم NA یک جمعیت روحانی است. چه می‌باشد؟ آیا یک جمعیت روحانی پروس
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
وقتي با وحدت همدلي و همدري وجدان خودرا در فرايند بهبودي تقويت مي كنيم با تصميم گيري هاي مثبت از قضاوت در مورد ديگران خوداري كرده ياد مي گيريم براي آزادي خود بودن تعمق روحاني به درون خود داشته باشيم وبا ارتباط با اين جمعيت روحاني و اصول روحاني قدم ها و سنت ها هماهنگي و ارتباط با نيروي برتر را افزايش دهيم و در پروسه شركت داشته باشيم يه جمعيت براي خدمت به دوستان همدرد را تشكيل مي دهيم كه تسليم در برابر اصول روحاني و نيروي برتر هستند.
(۱۲-۱-۱۳۹۰ ۰۶:۳۲ عصر)admin3 نوشته شده توسط:
منظور از این که می‌گوییم NA یک جمعیت روحانی است. چه می‌باشد؟ آیا یک جمعیت روحانی پروسه تصمیم‌گیری متفاوتی با دیگر سازمانها دارد؟
همان گونه که خواهان قوی ترین اتحاد روحانی در NAهستیم در تصمیم گیری ها نیز خواهان قوی ترین اتحاد روحانی در NAهستیم.
وجدان گروهی باید
بیشترین تاثیرات را بر ملاحظات دقیق و تصمیمات تاثیر گذار بر NA را داشته باشد
وسیله ای برای پیشبرد اهداف و طرح ها داشته باشد
باعث دستیابی به راهنمایی های روحانی در مورد تصمیم گیری ها در خدمات باشد
(۱۲-۱-۱۳۹۰ ۰۶:۳۲ عصر)admin3 نوشته شده توسط:
منظور از این که می‌گوییم NA یک جمعیت روحانی است. چه می‌باشد؟ آیا یک جمعیت روحانی پروسه تصمیم‌گیری متفاوتی با دیگر سازمانها دارد؟
این که می گوییم یک جمعیت روحانی صدق به این میکند که اصول روحانی در میان این جمعیت کاربرد پیدا میکند لازم به ذکر است قبل پیوستن به جمع به هیچ عنوان از ساختار بیماری اعتیاد آگاهی نداشتم اما در کنار این دوستان خیلی از مسائل برایم باز شد همان طور که در کتاب پایه فصل اول خیلی از این موراد را برایم باز کرد حالت هایی که یک فرد معتاد در مقابل بیماری اعتیاد داشت
1از نظر جسمی >>>>ناتوان
2از نظر روانی>>> نادان
3 از نظر روحی >>>نگران
اما این نگرش وقتی با اصول در کنار این جمعیت بودم راه تازه ای را بوجود آورد تا تصمیم گیری های مثبتی داشته باشم و از دوستان کمک گیرم تا به موارد زیر بیشتر برسم
1از نظر جسمی>>>> مسئول
2از نظر روانی>>>> سازنده
3 از نظر روحی >>>>برگشت به اجتماع
برنامه ما یک برنامه روحانی است
دوستان توجه
وقتی میگوییم برنامه ما مذهبی نیست و روحانی است منظور این نیست که ما بدون مذهب هستیم.بلکه منظور این است که اصول روحانی که در بیشتر مذاهب نیز عمومیت دارد در برنامه ما کاربردی است مثل اصل روحانی دعا کردن.
بیشتر اعضای ما در زندگی شخصی خود دارای مذهب هستند .و درواقع ان ای کسی را از اعتقاداتش دور نمیکند و برعکس به اعضا میگوید به دنبال اعتقادات خویش باشند و خودشان درک شخصی از خدا داشته باشند.منظور ما از خدا همان درکی است که خود شما شخصا از خدا دارید.
ما متخصص مذهب نیستیم و اعضا سوالات مدهبیشان را از مراجع تقلید و یا کشیشان و واعظان و .... بستگی به مذهبی که دارند باید بپرسند.