انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 12- آیا من یک معامله گر هستم؟ آیا دوست دارم که وظیفه ای داشته باشم؟ آیا وقتی بر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
12- آیا من یک معامله گر هستم؟ آیا دوست دارم که وظیفه ای داشته باشم؟ آیا وقتی برنده نمی شوم ناامید می شوم؟ از اینکه به جای مراقبت کردن از خودم از دیگران مراقبت کردم چه نتایجی عایدم شده است؟
بله من قبلا معامله گر بودم بیشتر هم با خدای خودم معامله میکردم

بله - من همیشه دوست داشتم مسئولت دیگران را نیز به عهده بگیرم و اصلا نمیدانستم کجا مسئولیت من است و کجا مسئولیت دیگری

قبلا که خیلی ناامید میشدم ولی امروزه سعی میکنم با خدای خودم راز و نیاز کنم که خدایااااااااا تو خودت قادر و توانایی و هرچه صلاح خودت باشد

همیشه به خودم و به دیگران خسارت میزدم
تصویر: images/smilies/huh.gif
 
من در زندگی گذشته ام اهل معامله نبودم نه باخدای خود زیراکه زیاد اعتقاد نداشتم به امر نذر ونیاز وگفتگو باخدا فقط جاهای که خیلی مستاصل بودم خیلی کوتاه یادش میکردم نه باهیچکس دیگه چون باید خودم را از افراد دیگه کمتر حساب میکردم که وارد معامله بشم ولی خوب مسئولیت همه را بعهده میگرفتم بدون اینکه به اون فکرکنم وبارسنگین فشار را روی خودم میگذاشتم اسمش را هم میگذاشتم فداکاری برای خانواده برد وباخت زیاد برای مهم نبود برای اینکه من فکر میکردم که همیشه آدم موفقی هستم وواقعا هم تاحدود خیلی زیادی بود م ولی از اونجا که میگن شاهنامه آخرش خوش است آخرشاهنامه جور درنیامد وخودم این وسط فراموش شده بودم من دوست داشتم که فقط از طرف خانواده ام مورد محبت واقع بشم وخانواده موفقی باشیم ولی نمیدونستم که هم خانواده من وقتیکه مجموعا مسئولیت شناس باشن ماموفق میشیم نمیگم خانواده من ناموفق بود ولی فاکتورهای زیادی باهم جوردرنمیامد یعنی یک تکه های از این پازل نبود ومن فکرکنم این تکه ها مربوط به نیمه گم شده ام بود چراکه عدم احساس موفقیت عاطفی درزندگی خودم را بخصوص دردوران کودکیم را درجایی دیگرجستجو میکردم اینجاست که پیام برنامه چشم مراباز کرد فهمیدم دوران کودکی سپری شده ومن قادر به بازگرداندن اون دوران نیستم ودارم دوران کنونی ام را هم از دست میدهم من امروز بابرنامه یاد گرفتم که چطور از خودم مراقبت کنم ونسبتا زندگی خوب احساسات متعادل وحس آرامش وشادی داشته باشم .