انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: نيایش
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دعا والاترین شکل انرژی جهان را آزاد می کند ، یعنی شما را به انرژی خداوند که همانا اصل و منشاء شماست ، متصل می کند . وقتی اینچنین شود ، دعا شما را به حرکت در می آورد .
ممکن است شما نیریوی دعا را احساس نکنید زیرا در بالاترین حد ارتعاش ، بیش از آن حد معمول که انسان احساس کرده است ( البته در بعضی از مراتب خداآگاهی این احساس در انسان بوجود می آید) ، عمل می کند . در حقیقت دعا کردن نوعی انرژی را آزاد می کند که معمولا آنقدر خوب و نیکوست که از نظر فیزیکی قابل ثبت نیست .با این وجود وقتی دعا می کنید از نظر ذهنی و روحانی گسترش می یابید به این منظور که هوشیاری تان آنچنان وسیع می گردد که جریان عظیم تری از انرژی الهی را دریافت کند .
وقتی کسی نیست که به اون فکر کنی به آسمان بیندیش چون در آسمان کسی هست که به تو فکر کند
به ياد داشته باش هر وقت دلتنگ شدي به آسمان نگاه كن . كسي هست كه عاشقانه تو را مي نگرد و منتظر توست . اشكهاي تو را پاك مي كند و دستهايت را صميمانه مي فشارد . تو را دوست دارد فقط به خاطر خودت . و اگر باور داشته باشي مي بيني ستاره ها هم با تو حرف مي زنند . باور كن كه با او هرگز تنها نيستي. فقط كافيست عاشقانه به آسمان نگاه كني.
چه بسا خداوند هر گره ای که در کار ما میاندازد
همچون گره های قالی باشد
که نهایتا قصد دارد با آنها نقشی زیبا را بیافریند !
خدایاا
گله ای نیست اگه روزگار
سازش رو هیچوقت با من هماهنگ نکرد...
ولی در پایان سال
ساز زندگی را با پدران هماهنگ کن
تا هیچ پدر و مادری شرمنده فرزندش نشه.
خداجونم من از نردبون بالا میام
تا به تو برسم
غافل از اینکه
تو نردبون رو نگه داشتی تا نیفتم !!
بیشتر می جوئیم و کمتر می یابیم ...؛

وقتی تو را در نظر نداریم
نیایش روز دوشنبه
*- خدایا مرا از حصار خود برهان،من با هیچ چیز و هیچ کس مشکلی ندارم جزءخودم، مرا از زندان خود ساخته ام برهان،دل شکسته و دل خسته از خویشتنم،متواضع و شرمسار در حضور تو،آرامشی فراسوی درک و فهم آدم و آدمی را از تو خواستارم.
*- بند و طناب محکم شهوت و شهوات،خواست و نیاز و غرائز متعدد،قدرت و همه چیز خواهی را از گرداگرد وجودم گسسته دار،قسم به تو که خواهم پرید،بدانگونه اوج خواهم گرفت که در حد فکر و درک زمینی نباشد.
*- محبوبم به تو و آرمانهایت وفادار خواهم ماند،می دانم که صداقت در نیت و عمل،از هزاران دعا و شکر سپاس در نزد تو ارزشمندتر است،ای بی نیاز و بنده نواز،منظور و مقصود،شکر و سپاس از زبان و قلب تیره همچو منی کجا تو را لایق است،من فقط سهم ناچیز خود را اداء می کنم.*- سلام برتو ای پیدا و ناپیدا،معنی و معنا،هستی و هستی بخش،بتو که ابدی و جاویدی، همه چیز از تو و ما محتاج به تمامیت آن،سلام و درود بی پایان نیازمندان بر تو ای بی نیاز،مفهوم و مقصد طراح و حیات بخش،بنده نواز و چاره ساز،قسم به تقدس خاک که همه از آن و برآنیم،کوچکی و حقارت خود،شکوه و عظمت تو بر من آشکاراست، ندایم را پاسخگو باش،ای شنونده ترین گوشها و ای رساترین صدا و نوا.*- خداوندا در پیمودن راه منتهی به تو درمانده و زمین گیرم و در طی کردن راه تاریکیها استادو آموزگارم،موانعی را که ضعفهای تربیتی و شخصیتی،اخلاقی و اجتماعی بر سر راهم قرار داده،سدی محکم در راه رسیدن و همزیستی من با توست، با نیروی لایزالت شکننده این سد باش.*- ای چشمه جوشان تمامیت هستی،سبز شدن و سبز ماندن را به من بیاموز،آرامشی که همان بهشت موعود توست خواسته دو جهان من است،عطا فرما تا با عدالت بین همه چیز و همه کس تقسیم کنم.*- بارالها،من نمیدانم و نخواهم دانست چگونه بودن و زیستن را،محرکهای حسی من از وسوسه باردار است،من به آنها سریعترین پاسخ را میدهم،مرا از اسارت دیونفس و فرزند نامشروعش وسوسه برهان.*- خدایا رهنمونم باش،بسوی وادی امن خود،سبب تمام سیاهکاریهای من ترس از نبود امنیت است روا مدار که بجای ایمان،ترس بر من راهنما و حاکم باشد.*- شکر و سپاسگذاری،سرور و شادمانی و شعف حاصل از آن،در زمان تقدیم به آستان و حضورت معنا میدهد.چه چیز و چه کس میتواند باشد اگر تو نخواهی؟وچه چیز تجلی و ظهور نمیکند و ممکن نیست اگر تو بخواهی