انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 16-آخرین باری که کار خوشحال کننده ای انجام دادم چه زمانی بود ؟ ((سئوالاتی در مورد غیر
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
16-آخرین باری که کار خوشحال کننده ای انجام دادم چه زمانی بود ؟
((سئوالاتی در مورد غیر قابل اداره بودن زندگی
همین امروز

با بچه هام بازی کردم وخیلی خوش گذشت.
با سلام من هميشه براي خودم ارزش قایل نبودم ،ودیگران برام مهم بودن وکار خوشحال کننده را بیشتر برای دیگران انجام میدادم،ولی حالا بیشتر کاری میکنم که خودم هم در کنار دیگران خوشحال باشم ،بهترین کار خوشحال کننده این بود که به خانواده نارانان آمدم وتازه فهمیدم که چگونه باید رفتار کنم که در کنار خانواده شاد و خوشحال باشم Heart
 بنظرم این سوال بدنبال تاریخ و گفتن زمان و مکان خاصی نیست. زیرا گفتن تاریخ و مکان تجربه ی نیست که به درد دوستان بهبودی بخوره. این سوال معنای عمیق تری داره.
ما به علت کنترل کردن ها و غیر قابل اداره بودن زندگی مون هیچ وقت نتوانستیم لذت واقعی یک تفریح رو درک کنیم.من نتونستم قدر مکان و لحظه ی که در آن هستم را بدانم.همیشه ته دلمان ترس ها و اظطراب هایمان با ما بود.همیشه ته ذهنمان کنترل می کردیم.
این نقص ها مزه شیرین تفریح رو از من گرفت.اما امیدوارم با کمک برنامه و عملکردهایم بتوانیم روزی بگویم اخرین تفریح من چه روزی و زمانی بوده است .روزی که با عشق رها کرده باشم و به قدرت نیروی برترم ایمان کامل داشته باشم.
 
تفریح یعنی مفرح بودن. لذت و خوشحالی در لحظه
ما هنوز یاد نگرفته ایم در لحظه حالمان خوب باشد هرلحظه ایی که تمرکز داشته باشیم و در لحظه باشیم اون موقع خوشحالیم و تفریح کرده ایم تفریح به معنای اینکه حتما به یک مسافرت بریم یا کار هیجان انگیزی انجام بدیم نیست از هر لحظه و موقعیتی لذت ببریم اون حکم تفریح داره تفریح مکان خاصی نیست ذهن ماست.تصویر: images/smilies/shy.gif