انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: تاثیر نشریات در بهبودی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
کمک به حل تنهایی من در مواردی که راهنما یا دوست بهبودی در دسترس نیست
پیام واقعی بدون شخصیت پردازی
پاسخگويی به خيلی از سوالات ذهنم
بالا رفتن سطح آگاهی نسبت به بیماری اعتیاد و انجمن
نشریات منبعی کامل است که با مراجعه به نشریات اختلاف نظر و سلیقه ها به سمت اتحاد پیش میرود
درزمان مصرف ازمطالعه دوربودم وفرزندانم نیز تحت تاثیر من اهل مطاتعه نبودن وبرای جبران خسارت از آنها امروز بطور مرتب نشریات مطالعه میکنم.این کار نه تنها آگاهی من را نسبت به بیماری افزایش میدهدبلکه در شناخت من از خودم و خداوند تاثیر بسزایی داشته است ویک حال روحانی خاصی به من میدهد
منافع مشترك ما بايد در رأس قرار گيرند؛ بهبودى شخصى به وحدت معتادان گمنام بستگى دارد.
یک انجمن دوازده قدمی مهمتر از همه چیز باید از بقای خود اطمینان حاصل کند و سنت یکم ، این هدف اصلی را به خوبی توضیح می دهد. اگر یک انجمن شکست خورده و قادر به ادامه دادن جلسات نباشد، دیگر مكانی برای کمک و حمایت از معتادان وجود نخواهد داشت. بنابراین سنت یکم به وضوح اعلام می کند که ” بهبودی شخصی ما به وحدت انجمن بستگی دارد”. حقیقت این است که معدود کسانی توانسته اند بدون استفاده از حمایت انجمن های گمنام بهبودی پیدا کنند. ” گروه باید زنده بماند، یک عضو به تنهايی زنده نخواهد ماند”.
سنت یکم بدین معنی نیست که اعضای گروه به تنهایی اهمیتی نداشته باشند. انجمن های دوازده قدمی قدر اعضای خود را دانسته و ایشان را بسیار محترم می شمارند. ما معتادان به عنوان اعضای یک انجمن گمنام حق داریم در هر تصمیمی مشاركت داشته باشیم. ازنقطه نظر انجمن تک تک ما اعضایی ارزشمند بوده و آزاد هستیم که بهبودی خود را بدون هیچ قانون یا شرایطی دنبال کنیم. هیچ عضو دیگری اختیار و حق و مجازات کردن یا اخراج کردن کسی را از جلسات را ندارد. اساسا سنت یکم ابزاری است که قصد متعادل کردن شخصیت های بزرگ را دارد. ویژگی های شخصيتی مانند غرور، خود محوری و احساس مالكيت می توانند درهرسازمانی مخرب باشند. در یک انجمن دوازده قدمی، وجود چنین خصیصه هایی می تواند منجر به تباهی و مرگ معتادان گردد. هدف این سنت مقابله با بدست آوردن ثروت، قدرت و نفوذ، جايگاه و پايگاه به وسیلۀ اعضای انجمن می باشد. نتیجۀ کار این است که اعضا یاد می گیرند اختلاف های شخصی خود را کنارگذاشته و برای بهبودی خود و سایر اعضا، وحدت کل انجمن را در رأس امور و اولویت قرار دهد.
 انجمن بی نشریه ؛


                قهوه خانه ای بیش نیست
...

                          
تصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gif
    
نشریات منبعی کامل است که با مراجعه به نشریات اختلاف نظر و سلیقه ها به سمت اتحاد پیش میرود.
کمک به پیشبرد هدف اصلی
بالا رفتن سطح آگاهی اعضاء نسبت به بیماری اعتیاد و انجمن
بالا رفتن حس اعتماد به نفس
باعث شفاف سازی و نشان دادن تصویر واقعی NA
کمک به خوش نامی NA
ایجاد یک نوع همدلی و یکسان سازی در خدمات می شود
کمک در به اجرا گذاشتن اصول روحانی صبر
يک نوع راهنمای خدماتی
نشریات انجمن این توانایی را دارد که با بیان ساده زندگی معتادان را تغییر دهد راهنمای عالی برای کسانی باشد که تازه با انجمن معتادان گمنام آشنا شده اند و همچنین موثر برای کسانی که دنبال اطلاعاتی درباره قدم ها و سنت های دوازده گانه هستند.