2014-02-19، 01:05
برای برپایی جلسات نیاز زیادی به انواع کمیته های فرعی وجود دارد مثل کمیته نشریات کمیته اطلاع رسانی و کمیته ثبت ادرسها و خطوط تلفنی و غیره که همگی برای دسترسی بهتر یک تازه وارد به جلسه و رساندن پیام بهبودی فعالیت میکنند و برای اینکه گروهها از بهبودی فاصله نگیرند و تمرکزشان بر روی اصول بهبودی باشد به ساختار خدماتی نماینده میفرستند تا رابطشان باشد و انها را از مسایل روز ان ای اگاه کند
تمام ارسالهایم تجربه گذشته ام است و دیدم نسبت به بهبودی تغییر کرده است و اینها نیست