انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 8· از چه راه هایی ، نداشتن سلامت عقل به من می گوید که چیزی خارج از خودم می تواند م
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
· از چه راه هایی ، نداشتن سلامت عقل به من می گوید که چیزی خارج از خودم می تواند مرا کامل کند و مشکلاتم را حل نماید ؟ مصرف مواد مخدر ؟ قمار ، سکس ، یا غذا خوردن ؟ یا چیزهای دیگر ؟
قسمت دیوانگی من به من چنین دستوری می دهد .
1- هر گاه بخواهم با چیزی خارج از خودم به تعادل برسم لغزش خواهم کرد .
2- هر گاه به پوچی برسم دنبال چیزی خارجی می گردم که مرا کامل کند و فکر می کنم که اگر نباشد بهمشکل بر خواهم خورد .
3- هر گاه عصبانی می شوم بهدنبال لذت جویی می روم و می خواهم خود را از طریق ان کامل کنم مثل پرخوری .
4- هز گاه تایید طلبی به سراغم می اید می خواهم با چیزی خارج از خود کامل شوم مثل خدمت زیاد و عشق و محبت زیاد به کسی و تمام مسایل فناپذیری که مرا بهسمتی می برد که می خواهم بیرون از خودم کامل شوم .
5- خود محوری بستن دریجه ی افکار ندیدن حقیقت .
نه پذیرفتن واقعیات درونی خودباعث شده که دنبال گمشده ای بگردم که باعث معتاد شدن من گردید .دنبال خلا و گمشده ای بودم ازجمله احساساتی که باعث خلا و پوچی می شود و مارا به سمت مصرف مخدر ها و یا قمار سکس سوق می دهند ....احساس قدرت ،احساس ضعیف بودن ،احسلس خجالت .احساس ترس .نومیدی خود کم بینی غرور و خود بزرگ بینی ..این احساسات باعث می شود که دنبال محرک خارجی بروم ..اما آرامش نبود کمبود و خلا بود آرامش من با روحانیت با عشق و محبت کردن ارتباط با افراد خوب و مثبت و مثبت انندیشیدن است .
نداشتن سلامت عقل این است که دنبالچیزی کاذب از بیرون خودم باشم .
زمانیکه خودم و واقعیت بیماریم را نمی پذیرم بازهم مثل گذشته تمایل ودر برخی موارداقدام و

عمل در مورد چیزهای بیرونی دارم و می خواهم بر روی بیماریم سر پوش بگذارم و خلاهای

درونی ام را با چیزی بیرونی پر کنم مثل سکس،مواد مخدر،الکل،چشم چرانی و...
تصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gif      
8-نداشتن سلامت عقل بمن میگه حلال مشکلات تو دردنیای خارج از توست به درونت نگاه نکن درتماس دایم باواقعیت بیماری اعتیاد نبودن و نپذیرفتن واقعیت وجودی خودم ودرانکار وبامرض زندگی کردن باعث میشه خارج از خودم دنبال حال خوبی بگردم وبدنبال محرک خارجی باشم تاحال درون خودم رو خوب کنم وبه آرامش برسم زمانی که دچارضعف وناامیدی وناتوانی ومشکلات روحی وروانی میشم مرضم میگه لذتهای بیرونی میتونه خلاءهاوکمبودهای درونی تورو پرکنه زمانی که دچارروزمرگی میشم واز اصول جدا میفتم دنبال یک چیزخارجی میگردم وفکرمیکنم اگه نباشه خواهم مرد ودرکل از راه خلاءها وکمبودهایی که دروجودمان هست مانندمواردبالا. برای امروز فقط میتونیم باکمک نیروی برتروخداوتد مهربون ورعایت اصول روحانی نهفته درهرقدم ودرکل 12قدم حال درونی خودمون رو خوب کنیم?