انجمن بانیان بهبودی

نسخه‌ی کامل: 33-· اینکه ببینیم در شرایطی که قبلاً هرگز با آن درستی و با موقعیت روبرو نشده ایم ،
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
· اینکه ببینیم در شرایطی که قبلاً هرگز با آن درستی و با موقعیت روبرو نشده ایم ، اکنون می توانیم حتی برای یکبار از روی سلامت عقل عمل کنیم ،نشانه ای از سلامت عقل است . آیا تجربه ای به این شکل در بهبودی خود داشته اید ؟ آنها چه بودند ؟
کارکرد قدمها تا اخرامروز در مرد کارها ومسایل شخصی دیگران دخالت نمی کنم حتی در مسایل رهجوهایم با مشورت با راهنمایم خیلی اوقات دوست داشتم بر خلاف ان عمل کنم اگر می خواهم موفق باشم باید به استراحت نیز بپردازم عشق را بهاندازه کافی خرج کنم خدمتی کع نوان انجام ان را ندارم قانون را رعایت کنم
کارکرد قدم‌ها تا آخر، امروز در مورد کارها و مسایل شخصی دیگران دخالت نمی‌کنم. حتی در مسايل رهجوهایم، با مشورت با راهنمایم خیلی اوقات دوست داشتم برخلاف آن عمل کنم، اگر می‌خواهم موفق باشم باید به استراحت نیز بپردازم، عشق را به اندازه کافی خرج کنم، خدمتی که توان انجام آن را ندارم به گردن نگیرم، قانون را رعایت کنم.
بله. در روابط کاری و خانوادگی و ارتباطات اجتماعی از خانه تا جامعه 

بی تفاوت و بی اهمیت شده بودم درحالی که امروز روابط عمومی ام

خیلی بهتر شده است. در گذشته برای گرفتن حق قانونی خودم هم

عاجز وناتوان بودم در حالی که امروز ترسی ندارم و از روی

سلامت عقل عمل میکنم. درگذشته بدون مشورت کارهارا انجام

میدادم اما امروز به راحتی مشورت میکنم و ترسی از چیزی ندارم .

                                         
تصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gifتصویر: images/smilies/heart.gif   
33-قبلادرمقابل رفتاردیگران سریع عکس العمل نشان میدادم خصوصا اگه خلاف میلم بوداماامروزخیلی صبوروباگذشت شده ام به قوانین احترام میذارم مشورت میکنم بانه گفتن و نه شنیدن مشکلی ندارم توکاروگفتاردیگران دخالت نمیکنم شوخی نمیکنم خدمت میکنم به هر نوعی که امکان دارد درآمد وشغل حلال دارم دست از رابطه جنسی نادرست وناروا برداشته ام دعا وشکرگزاری میکنم دروغ خیلی کمتر میگم توکاری که تخصص ندارم نه خودم انجام میدم ونه به دیگران پیشنهاد میکنم اشتباهاتمو میپذیرم وواقعیتها واتفاقات پیرامونموقبول میکنم تسلیم هستم وتاحدودزیادی ازخودمحوری و هوای نفس ولذت هام گذشته ام درموردکارهام مسولیت پذیر شدم وبه تعهداتم پایبندم وحساب وکتابهام عالی شده محیط کاری وخانوادگیم امن وبدون جنگ ودزدی وزدوخوردشده است احساساتمو باصداقت به مشارکت میذارم امروزه فروتن ومتواضع شده ام واز زاویه زیباتری به زندگی وقضایا نگاه میکنم?